050821_1540~01.jpg

スポーツの後のビールはうまい!!
午後から近くのプールで1kmくらい泳いで,喉が渇いた所でビール!!!
プールの近くの喫茶店でアイスと一緒に頂きました。
実はこのアイスメニューに無いんです。
他の食事のコースには、デザートでアイスがあったので、スタッフにお伺いをした所「300円でバニラアイスならご用意できますよ。」とのこと。
もちろん頼みましたよ!!
後から来た隣の席の人が、私と全く同じ物を注文していたので
「あっ、真似されてるわ!!」と思いつつ、やっぱり今日はビールにアイスよね、と一人で納得したのでした。
聞いてみるもんですね、色々と。

Beer is tasty after sports!!
I went to swiming this afternoon and swimed about 1km.
After swiming I become thirsty, so went to restrant close to the swiming pool.
When I watched the menu, I couldn't find out "Ice cream" so I asked about it a staff.Then she said as we could do it.
So I got a glass of beer and Ice cream!!
It was good Sunday afternoon!!
スポンサーサイト

Comment

Post Comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

Trackback URL

